DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNohl, Arnd-Michael-
dc.date.accessioned2020-06-29T09:07:11Z-
dc.date.available2020-06-29T09:07:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-1-138-90349-4-
dc.identifier.isbn978-1-315-69688-1-
dc.description.sponsorshipErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogikde_DE
dc.language.isoende_DE
dc.publisherRoutledgede_DE
dc.titleEducation and social dynamicsde_DE
dc.typeBookde_DE
hsu.accessrights.dnbfreede_DE
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplaceNew York, NYde_DE
dc.identifier.urlhttps://ub.hsu-hh.de/DB=1.8/XMLPRS=N/PPN?PPN=829390340-
dc.title.subtitleA multilevel analysis of curriculum change in Turkeyde_DE
local.submission.typeonly-metadatade_DE
dc.relation.firstpageXII, 284 pages-
item.languageiso639-1en-
item.fulltext_sNo Fulltext-
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairetypeBook-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik-
crisitem.author.deptDekanat Geistes- und Sozialwissenschaften-
crisitem.author.deptFakultät für Geistes- und Sozialwissenschaften-
crisitem.author.orcid0000-0002-3528-175X-
crisitem.author.parentorgFakultät für Geistes- und Sozialwissenschaften-
crisitem.author.parentorgFakultät für Geistes- und Sozialwissenschaften-
crisitem.author.parentorgFakultäten-
Appears in Collections:2016
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in openHSU are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.