Title: Zur (ambivalenten) Wirkmächtigkeit datengetriebener Lernplattformen
Authors: Förschler, Lea-Annina
Hartong, Sigrid 
Kramer, Anouschka
Meister-Scheytt, Claudia 
Junne, Jaromir 
Language: ger
Keywords: Lesekompetenz;Schule;Lernkompetenz;Kritik;Förderung
Issue Date: 28-Okt-2021
Document Type: Article
Journal / Series / Working Paper (HSU): MedienPädagogik : Online-Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung
Issue: 44
Page Start: 52
Page End: 72
Organization Units (connected with the publication): Transformation von Governance in Bildung und Gesellschaft 
ISSN: 1424-3636
Verlags-DOI: 10.21240/mpaed/44/2021.10.28.X
Appears in Collections:3 - Publication references (without fulltext)

Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in openHSU are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.