Title: | Lernprozesse beim Übergang in neue berufliche Kontexte | Subtitle: | empirische Rekonstruktionen und theoretische Überlegungen am Beispiel der Berufspolitik | Other Titles: | Learning during the transition to a new professional context : empirical analyses and theoretical considerations using the example of professional politics | Authors: | Amling, Steffen | Language: | de | Keywords: | Universitätsbibliographie;Evaluation 2019 | Issue Date: | 2019 | Publisher: | Brill Ferdinand Schöningh an imprint of Koninklijke Brill | Document Type: | Article | Source: | Enthalten in: Vierteljahrsschrift für wissenschaftliche Pädagogik. - Leiden : Brill Ferdinand Schöningh an imprint of Koninklijke Brill, 1925. - Bd. 95.2019, 1, Seite 103-122 | Journal / Series / Working Paper (HSU): | Vierteljahrsschrift für wissenschaftliche Pädagogik | Volume: | 95 | Issue: | 1 | Page Start: | 103 | Page End: | 122 | Publisher Place: | Leiden | Organization Units (connected with the publication): | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | URL: | https://ub.hsu-hh.de/DB=1.8/XMLPRS=N/PPN?PPN=1665900202 | ISSN: | 0507-7230 |
Appears in Collections: | 2019 |
Show full item record
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
User Tools
Items in openHSU are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.