Please use this persistent identifier to cite or link to this item: doi:10.24405/10752
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFuchs, Ralf-Konrad-
dc.date.accessioned2020-12-02T11:25:26Z-
dc.date.available2020-12-02T11:25:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.24405/10752-
dc.description.sponsorshipFakultät für Geistes- und Sozialwissenschaftende_DE
dc.description.sponsorshipAlumnide_DE
dc.language.isodede_DE
dc.relation.ispartofHamburger Arbeiten zur Allgemeinen Erziehungswissenschaftde_DE
dc.subject.ddcDDC - Dewey Decimal Classification::300 Sozialwissenschaften, Soziologie::370 Bildung und Erziehungde_DE
dc.titleDer neue Mittelstand im Deutschen Kaiserreichde_DE
dc.typeReportde_DE
dcterms.bibliographicCitation.volume8de_DE
dc.title.subtitleIdentitätsbildung im Kontext familialer und berufsbezogener Sozialisationde_DE
local.submission.typefull-textde_DE
item.grantfulltextopen-
item.fulltext_sWith Fulltext-
item.languageiso639-1de-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeReport-
Appears in Collections:Publications of the HSU Researchers
Files in This Item:
File Description SizeFormat
openHSU_10752.pdf942.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in openHSU are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.