Please use this persistent identifier to cite or link to this item: doi:10.24405/10749
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWahrig, Iris-
dc.date.accessioned2020-12-02T10:58:36Z-
dc.date.available2020-12-02T10:58:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.24405/10749-
dc.description.sponsorshipFakultät für Geistes- und Sozialwissenschaftende_DE
dc.description.sponsorshipAlumnide_DE
dc.language.isodede_DE
dc.relation.ispartofHamburger Arbeiten zur Allgemeinen Erziehungswissenschaftde_DE
dc.subject.ddcDDC - Dewey Decimal Classification::300 Sozialwissenschaften, Soziologie::370 Bildung und Erziehungde_DE
dc.titleKindliche Zweisprachigkeit und früher Englischunterricht an deutschen Primarschulende_DE
dc.typeReportde_DE
hsu.accessrights.dnbfreede_DE
dcterms.bibliographicCitation.volume5de_DE
local.submission.typefull-textde_DE
item.grantfulltextopen-
item.fulltext_sWith Fulltext-
item.languageiso639-1de-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeReport-
Appears in Collections:Publications of the HSU Researchers
Files in This Item:
File Description SizeFormat
openHSU_10749.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in openHSU are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.