Title: | Grundbegriffe und empirische Analysen als wechselseitige Spiegel: Potentiale eines reflexiven Verhältnisses zwischen Grundlagentheorie und rekonstruktiver Empirie | Authors: | Nohl, Arnd-Michael | Language: | ger | Issue Date: | 2016 | Editors: | Kreitz, Robert Miethe, Ingrid Tervooren, Anja |
Publisher: | Verlag Barbara Budrich | Document Type: | Book Part | Source: | Enthalten in: Theorien in der qualitativen Bildungsforschung Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung / Kreitz, Robert *1962-*. - Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2016 . - 2016, Seite 105-122 | Page Start: | 105 | Page End: | 122 | Publisher Place: | Opladen | Description: | Theorien in der qualitativen Bildungsforschung Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung |
Organization Units (connected with the publication): | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | ISBN: | 978-3-8474-0778-2 |
Appears in Collections: | 3 - Reported Publications |
Show full item record
CORE Recommender
User Tools
Items in openHSU are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.