Publication:
Education and social dynamics: A multilevel analysis of curriculum change in Turkey

cris.customurl9216
cris.virtual.departmentErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowseErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowseErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowseErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtualsource.departmentfcd39b46-9e79-48d8-bb1f-d9338d64d202
dc.contributor.authorNohl, Arnd-Michael
dc.date.issued2016
dc.description.versionNA
dc.identifier.isbn978-1-138-90349-4
dc.identifier.isbn978-1-315-69688-1
dc.identifier.urihttps://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/9216
dc.language.isoen
dc.publisherRoutledge
dc.relation.orgunitErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
dc.rights.accessRightsmetadata only access
dc.titleEducation and social dynamics: A multilevel analysis of curriculum change in Turkey
dc.typeMonograph
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplaceNew York, NY
dspace.entity.typePublication
hsu.uniBibliography
Files