Publication:
Education and social dynamics: A multilevel analysis of curriculum change in Turkey

cris.customurl 9216
cris.virtual.department Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtualsource.department fcd39b46-9e79-48d8-bb1f-d9338d64d202
dc.contributor.author Nohl, Arnd-Michael
dc.date.issued 2016
dc.description.version NA
dc.identifier.isbn 978-1-138-90349-4
dc.identifier.isbn 978-1-315-69688-1
dc.identifier.uri https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/9216
dc.language.iso en
dc.publisher Routledge
dc.relation.orgunit Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
dc.rights.accessRights metadata only access
dc.title Education and social dynamics: A multilevel analysis of curriculum change in Turkey
dc.type Monograph
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplace New York, NY
dspace.entity.type Publication
hsu.uniBibliography
Files