Publication: Education and social dynamics: A multilevel analysis of curriculum change in Turkey
cris.customurl | 9216 | |
cris.virtual.department | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | |
cris.virtual.departmentbrowse | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | |
cris.virtual.departmentbrowse | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | |
cris.virtual.departmentbrowse | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | |
cris.virtualsource.department | fcd39b46-9e79-48d8-bb1f-d9338d64d202 | |
dc.contributor.author | Nohl, Arnd-Michael | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.description.version | NA | |
dc.identifier.isbn | 978-1-138-90349-4 | |
dc.identifier.isbn | 978-1-315-69688-1 | |
dc.identifier.uri | https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/9216 | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Routledge | |
dc.relation.orgunit | Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik | |
dc.rights.accessRights | metadata only access | |
dc.title | Education and social dynamics: A multilevel analysis of curriculum change in Turkey | |
dc.type | Monograph | |
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplace | New York, NY | |
dspace.entity.type | Publication | |
hsu.uniBibliography | ✅ |