Publication: Comparing temporal agendas of policies and institutions in (work-related) adult education
cris.customurl | 5688 | |
cris.virtual.department | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.department | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.department | #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE# | |
cris.virtual.departmentbrowse | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.departmentbrowse | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.departmentbrowse | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.departmentbrowse | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.departmentbrowse | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtual.departmentbrowse | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
cris.virtualsource.department | 6e02c642-91dd-4e01-b4b9-81f330ffec8f | |
cris.virtualsource.department | a566d601-b758-40c1-8fa1-59afe634b319 | |
cris.virtualsource.department | #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE# | |
dc.contributor.author | Schiller, Jan | |
dc.contributor.author | Schmidt-Lauff, Sabine | |
dc.contributor.author | Camilloni, Fabio | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.description | Adult education and work contexts: international perspectives and challenges | |
dc.description.version | NA | |
dc.identifier.citation | Enthalten in: Adult education and work contexts: international perspectives and challenges. - Berlin : Peter Lang, 2018. - 219 Seiten . - 2018, Seite 25-40 | |
dc.identifier.uri | https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/5688 | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Peter Lang | |
dc.relation.orgunit | Weiterbildung und lebenslanges Lernen | |
dc.rights.accessRights | metadata only access | |
dc.title | Comparing temporal agendas of policies and institutions in (work-related) adult education | |
dc.type | Book part | |
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplace | Berlin | |
dspace.entity.type | Publication | |
hsu.uniBibliography | ✅ | |
oaire.citation.endPage | 40 | |
oaire.citation.startPage | 25 |