Publication:
Comparing temporal agendas of policies and institutions in (work-related) adult education

cris.customurl5688
cris.virtual.departmentWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.departmentWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.departmentbrowseWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.departmentbrowseWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.departmentbrowseWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.departmentbrowseWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.departmentbrowseWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtual.departmentbrowseWeiterbildung und lebenslanges Lernen
cris.virtualsource.department6e02c642-91dd-4e01-b4b9-81f330ffec8f
cris.virtualsource.departmenta566d601-b758-40c1-8fa1-59afe634b319
cris.virtualsource.department#PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
dc.contributor.authorSchiller, Jan
dc.contributor.authorSchmidt-Lauff, Sabine
dc.contributor.authorCamilloni, Fabio
dc.date.issued2018
dc.descriptionAdult education and work contexts: international perspectives and challenges
dc.description.versionNA
dc.identifier.citationEnthalten in: Adult education and work contexts: international perspectives and challenges. - Berlin : Peter Lang, 2018. - 219 Seiten . - 2018, Seite 25-40
dc.identifier.urihttps://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/5688
dc.language.isoen
dc.publisherPeter Lang
dc.relation.orgunitWeiterbildung und lebenslanges Lernen
dc.rights.accessRightsmetadata only access
dc.titleComparing temporal agendas of policies and institutions in (work-related) adult education
dc.typeBook part
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplaceBerlin
dspace.entity.typePublication
hsu.uniBibliography
oaire.citation.endPage40
oaire.citation.startPage25
Files