Publication:
Country Comparison and Multi-Level Analysis in Qualitative Research: Methodological Problems and Practical Solutions

cris.customurl4730
cris.virtual.departmentErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowseErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowseErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowseErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtualsource.departmentfcd39b46-9e79-48d8-bb1f-d9338d64d202
dc.contributor.authorNohl, Arnd-Michael
dc.date.issued2019
dc.description.versionNA
dc.identifier.citationEnthalten in: Child indicators research. - Dordrecht : Springer Netherlands, 2008. - Online-Ressource. - Bd. 12.2019, 2, Seite 409-423
dc.identifier.doi10.1007/s12187-017-9497-0
dc.identifier.urihttps://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/4730
dc.language.isoen
dc.publisherSpringer Netherlands
dc.relation.journalChild indicators research
dc.relation.orgunitErziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
dc.rights.accessRightsmetadata only access
dc.titleCountry Comparison and Multi-Level Analysis in Qualitative Research: Methodological Problems and Practical Solutions
dc.typeResearch article
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplaceDordrecht
dspace.entity.typePublication
hsu.peerReviewed
hsu.uniBibliography
oaire.citation.endPage423
oaire.citation.issue2
oaire.citation.startPage409
oaire.citation.volume12
Files