openHSU logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
  • Communities & Collections
  1. Home
  2. Helmut-Schmidt-University / University of the Federal Armed Forces Hamburg
  3. Publications
  4. 3 - Publication references (without full text)
  5. Zur (ambivalenten) Wirkmächtigkeit datengetriebener Lernplattformen
 
Options
Show all metadata fields

Zur (ambivalenten) Wirkmächtigkeit datengetriebener Lernplattformen

Publication date
2021-10-28
Document type
Research article
Author
Förschler, Lea-Annina
Hartong, Sigrid 
Kramer, Anouschka
Meister-Scheytt, Claudia 
Junne, Jaromir 
Organisational unit
Transformation von Governance in Bildung und Gesellschaft 
DOI
10.21240/mpaed/44/2021.10.28.X
URI
https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/14386
ISSN
1424-3636
Series or journal
MedienPädagogik : Online-Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung
Periodical issue
44
First page
52
Last page
72
Peer-reviewed
✅
Part of the university bibliography
✅
  • Additional Information
Keyword
Lesekompetenz
Schule
Lernkompetenz
Kritik
Förderung
Version
Not applicable (or unknown)
Access right on openHSU
Metadata only access

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
  • Imprint