Publication:
The role of cognitive skills, sex, and parental education for social–emotional skills

cris.customurl 18105
cris.virtual.department Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
cris.virtual.department Klinische Psychologie und Psychotherapie
cris.virtual.department #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.departmentbrowse Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
cris.virtual.departmentbrowse Klinische Psychologie und Psychotherapie
cris.virtual.departmentbrowse Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
cris.virtual.departmentbrowse Klinische Psychologie und Psychotherapie
cris.virtual.departmentbrowse Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
cris.virtual.departmentbrowse Klinische Psychologie und Psychotherapie
cris.virtualsource.department 2965d74d-326a-437d-b285-e24dc97ed314
cris.virtualsource.department b436feef-146e-401d-ba39-5ff221146028
cris.virtualsource.department #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
dc.contributor.author Walter, Franziska
dc.contributor.author Daseking, Monika
dc.contributor.author Pauls, Franz
dc.date.issued 2022-05-17
dc.description This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).
dc.description.version VoR
dc.identifier.articlenumber 730
dc.identifier.doi 10.3390/children9050730
dc.identifier.issn 2227-9067
dc.identifier.uri https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/18105
dc.language.iso en
dc.publisher MDPI
dc.relation.journal Children
dc.relation.orgunit Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
dc.relation.orgunit Klinische Psychologie und Psychotherapie
dc.rights.accessRights metadata only access
dc.title The role of cognitive skills, sex, and parental education for social–emotional skills
dc.type Forschungsartikel
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplace Basel
dspace.entity.type Publication
hsu.contributor.identifier Daseking, Monika;730397041;gnd/1028165145
hsu.lom.import true
hsu.opac.importErsterfassung 0705:03-11-22
hsu.peerReviewed
hsu.title.subtitle A cross-sectional study on the WPPSI-IV performances of children aged 3 to 5 years
hsu.uniBibliography
oaire.citation.issue 5
oaire.citation.volume 9
Files