Publication:
Rezension zu: Landri, Paolo: Digital Governance of Education. Technology, Standards and Europeanization of Education. London 2018

cris.customurl14350
cris.virtual.departmentTransformation von Governance in Bildung und Gesellschaft
cris.virtual.departmentbrowseTransformation von Governance in Bildung und Gesellschaft
cris.virtual.departmentbrowseTransformation von Governance in Bildung und Gesellschaft
cris.virtual.departmentbrowseTransformation von Governance in Bildung und Gesellschaft
cris.virtualsource.departmentd6bcef32-cdc0-45c2-9e9b-cefcc2db6413
dc.contributor.authorHartong, Sigrid
dc.date.issued2020
dc.description.versionNA
dc.identifier.citation(2020) Rezension zu: Landri, Paolo: Digital Governance of Education. Technology, Standards and Europeanization of Education. London 2018. In: Zeitschrift für Pädagogik, 66(1): 141-144
dc.identifier.urihttps://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/14350
dc.language.isode
dc.relation.journalZeitschrift für Pädagogik
dc.relation.orgunitTransformation von Governance in Bildung und Gesellschaft
dc.rights.accessRightsmetadata only access
dc.titleRezension zu: Landri, Paolo: Digital Governance of Education. Technology, Standards and Europeanization of Education. London 2018
dc.typeRecension as article
dspace.entity.typePublication
hsu.uniBibliography
oaire.citation.endPage144
oaire.citation.issue1
oaire.citation.startPage141
oaire.citation.volume66
Files