Publication:
Turkey: Education and Social Change - Inquiries into Curriculum Reform

cris.customurl 13349
cris.virtual.department Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.department #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtual.departmentbrowse Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
cris.virtualsource.department fcd39b46-9e79-48d8-bb1f-d9338d64d202
cris.virtualsource.department #PLACEHOLDER_PARENT_METADATA_VALUE#
dc.contributor.author Nohl, Arnd-Michael
dc.contributor.author Somel, Nazh R. Ö.
dc.date.issued 2014
dc.description Education in Eastern Europe and Eurasia
dc.description.version NA
dc.identifier.citation In: Education in Eastern Europe and Eurasia / Ivanenko, Nadiya. - London [u.a.] : Bloomsbury, 2014 . - 2014, Seite 127-147
dc.identifier.uri https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/13349
dc.language.iso en
dc.publisher Bloomsbury
dc.relation.orgunit Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik
dc.rights.accessRights metadata only access
dc.title Turkey: Education and Social Change - Inquiries into Curriculum Reform
dc.type Book part
dcterms.bibliographicCitation.originalpublisherplace London
dspace.entity.type Publication
hsu.uniBibliography
oaire.citation.endPage 147
oaire.citation.startPage 127
Files