openHSU logo
  • English
  • Deutsch
  • Log In
  • Communities & Collections
  1. Home
  2. Helmut-Schmidt-University / University of the Federal Armed Forces Hamburg
  3. Publications
  4. 3 - Publication references (without full text)
  5. Grundbegriffe und empirische Analysen als wechselseitige Spiegel: Potentiale eines reflexiven Verhältnisses zwischen Grundlagentheorie und rekonstruktiver Empirie
 
Options
Show all metadata fields

Grundbegriffe und empirische Analysen als wechselseitige Spiegel: Potentiale eines reflexiven Verhältnisses zwischen Grundlagentheorie und rekonstruktiver Empirie

Publication date
2016
Document type
Book part
Author
Nohl, Arnd-Michael 
Editor
Kreitz, Robert
Miethe, Ingrid
Tervooren, Anja
Organisational unit
Erziehungswissenschaft, insb. systematische Pädagogik 
URI
https://openhsu.ub.hsu-hh.de/handle/10.24405/10123
ISBN
978-3-8474-0778-2
First page
105
Last page
122
Part of the university bibliography
✅
  • Additional Information
Description
Theorien in der qualitativen Bildungsforschung Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung
Cite as
Enthalten in: Theorien in der qualitativen Bildungsforschung Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung / Kreitz, Robert *1962-*. - Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2016 . - 2016, Seite 105-122
Version
Not applicable (or unknown)
Access right on openHSU
Metadata only access

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Send Feedback
  • Imprint