Prof. Dr. Claudia Fantapié Altobelli

placeholder_openhsu.png picture
 
Academic degrees
Univ.-Prof.’in Dr. rer. pol.
 
Full Name
Fantapié Altobelli, Claudia
 
Credit Name
Prof. Dr. Claudia Fantapié Altobelli
 
Main Affiliation
 

Results 1-13 of 13 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s) 
12015Werttreiber Fanpage-EngagementWolter, Lisa-Charlotte ; Fantapié Altobelli, Claudia 
22017Understanding video engagement on global service networksWolter, Lisa-Charlotte ; Chan-Olmsted, Sylvia M. ; Fantapié Altobelli, Claudia 
32016Personalmarketing die Ideen hinter der KampagneZnanewitz, Judith ; Langhinrichs, Birthe ; Fantapié Altobelli, Claudia 
42013Online brand communities - are members different people?Fantapié Altobelli, Claudia ; Meister, Sandra 
52017MarktforschungFantapié Altobelli, Claudia 
6Open Access2009Kommunikationsmaßnahmen zur Verbreitung Sozialer Netzwerke im InternetHamm, Barbara Anna ; Fantapié Altobelli, Claudia 
72020Internationales MarketingmanagementBerndt, Ralph ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Sander, Matthias 
82016Internationales Marketing-ManagementBerndt, Ralph ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Sander, Matthias 
92015Integration von Markenfans in die Wertschöpfung von MedienunternehmenWolter, Lisa-Charlotte ; Fantapié Altobelli, Claudia 
102018Ethik als Qualitätsmerkmal in der neurowissenschaftlichen MarktfoschungFantapié Altobelli, Claudia ; Hensel, David 
112016Country-of-origin effects in industrial goods marketsReichert, Michael Justus ; Fantapié Altobelli, Claudia 
122017Country-of-origin effects in industrial goods marketsReichert, Michael Justus ; Fantapié Altobelli, Claudia 
132018A critical comparison of selected implicit measurement methodsZnanewitz, Judith ; Braun, Lisa ; Hensel, David ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Hattke, Fabian