Prof. Dr. Claudia Fantapié Altobelli

Academic degrees
Univ.-Prof.’in Dr. rer. pol.
 
Full Name
Fantapié Altobelli, Claudia
 
Credit Name
Prof. Dr. Claudia Fantapié Altobelli
 
Main Affiliation
 

Refined By:
Fulltext:  No Fulltext

Results 1-12 of 12 (Search time: 0.006 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s) 
12015Werttreiber Fanpage-Engagement: Erfolgsfaktoren zur Integration von MarkenfansWolter, Lisa-Charlotte; Fantapié Altobelli, Claudia 
22017Understanding video engagement on global service networks: The case of Twitter users on mobile platformsWolter, Lisa-Charlotte; Chan-Olmsted, Sylvia M.; Fantapié Altobelli, Claudia 
32016Personalmarketing die Ideen hinter der KampagneZnanewitz, Judith ; Langhinrichs, Birthe ; Fantapié Altobelli, Claudia 
42013Online brand communities - are members different people?Fantapié Altobelli, Claudia ; Meister, Sandra
52017Marktforschung: Methoden, Anwendungen, PraxisbeispieleFantapié Altobelli, Claudia 
62020Internationales MarketingmanagementBerndt, Ralph; Fantapié Altobelli, Claudia ; Sander, Matthias
72016Internationales Marketing-ManagementBerndt, Ralph; Fantapié Altobelli, Claudia ; Sander, Matthias
82015Integration von Markenfans in die Wertschöpfung von MedienunternehmenWolter, Lisa-Charlotte; Fantapié Altobelli, Claudia 
92018Ethik als Qualitätsmerkmal in der neurowissenschaftlichen Marktfoschung: Herausforderungen, Ansatzpunkte und PerspektivenFantapié Altobelli, Claudia ; Hensel, David 
102017Country-of-origin effects in industrial goods markets: Do country-of-origin image effects differ for different buying center members?Reichert, Michael Justus; Fantapié Altobelli, Claudia 
112016Country-of-origin effects in industrial goods marketsReichert, Michael Justus; Fantapié Altobelli, Claudia 
122018A critical comparison of selected implicit measurement methodsZnanewitz, Judith ; Braun, Lisa; Hensel, David ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Hattke, Fabian