BWL, insb. Unternehmensführung und Unternehmenstheorien

Organization Name
BWL, insb. Unternehmensführung und Unternehmenstheorien
 
Director
 
 
Status
Active Organization Unit
 


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 1-16 of 16 (Search time: 0.004 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s) 
12018A critical comparison of selected implicit measurement methodsZnanewitz, Judith ; Braun, Lisa; Hensel, David ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Hattke, Fabian
22017A Guideline for ethical aspects in conducting neuromarketing studiesWolter, Lisa-Charlotte; Hensel, David ; Znanewitz, Judith 
32015Arbeitgeberattraktivitätsfaktoren und -trends der Generation Y, am Beispiel der BundeswehrZnanewitz, Judith 
42018Beiträge zum Employer Branding: Personalgewinnung und -bindung der Generation Y am Beispiel der BundeswehrZnanewitz, Judith 
52017Conducting neuromarketing studies ethically-practitioner perspectivesHensel, David ; Iogra, Ana; Wolter, Lisa-Charlotte; Znanewitz, Judith 
62019Corporate reputation in management research: a review of the literature and assessment of the conceptVeh, Annika ; Göbel, Markus ; Vogel, Rick
72016Personalmarketing die Ideen hinter der KampagneZnanewitz, Judith ; Langhinrichs, Birthe ; Fantapié Altobelli, Claudia 
82018Prosozialer Regelbruch von Vorgesetzten zur Bindung von Mitarbeitern?: Bürokratie und (Innere) Führung in der BundeswehrZnanewitz, Judith 
92018Retaining employees: a study on work values of the millennial generationHattke, Fabian; Homberg, Fabian; Znanewitz, Judith 
102016Satisfied with Red Tape?: Leadership Styles and Career Intention in the Federal Armed Forces GermanyHattke, Fabian; Znanewitz, Judith ; Vogel, Rick
112018Satisfied with red tape?: leadership, civic duty, and career intention in the militaryHattke, Fabian; Vogel, Rick; Znanewitz, Judith 
122018Storytelling: a guideline and an application in the Bundeswehr's (personnel) marketingZnanewitz, Judith ; Gilch, Kim Penelope
132016Storytelling: A guideline and an application in the Bundeswehrs(personnel) marketingZnanewitz, Judith ; Gilch, Kim Penelope
142015The life-worlds of corporate venturing: A multiple case study on interorganizational knowledge transfer across socio-cultural barriersGöbel, Markus ; Weber, Christiana; Vogel, Rick
152017You Scratch My Back and I Scratch Yours: Investigating Inter-Partner Legitimacy in Relationships Between Social Enterprises and Their Key PartnersWeidner, Kathrin; Weber, Christiana; Göbel, Markus 
162016Zwischen Organwalter und Verwaltungsentrepreneur: Die Modernisierung des mittleren Verwaltungsmanagements aus mikropolitischer PerspektiveGöbel, Markus ; Lauen, Guido