Browsing by Author Hattke, Judith

Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2018A critical comparison of selected implicit measurement methodsZnanewitz, Judith ; Braun, Lisa; Hensel, David ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Hattke, Fabian
2017A Guideline for ethical aspects in conducting neuromarketing studiesWolter, Lisa-Charlotte; Hensel, David ; Znanewitz, Judith 
2015Arbeitgeberattraktivitätsfaktoren und -trends der Generation Y, am Beispiel der BundeswehrZnanewitz, Judith 
2018Beiträge zum Employer BrandingZnanewitz, Judith 
2017Conducting neuromarketing studies ethically-practitioner perspectivesHensel, David ; Iogra, Ana; Wolter, Lisa-Charlotte; Znanewitz, Judith 
2016Personalmarketing die Ideen hinter der KampagneZnanewitz, Judith ; Langhinrichs, Birthe ; Fantapié Altobelli, Claudia 
2018Prosozialer Regelbruch von Vorgesetzten zur Bindung von Mitarbeitern?Znanewitz, Judith 
2018Retaining employeesHattke, Fabian; Homberg, Fabian; Znanewitz, Judith 
2016Satisfied with Red Tape?Hattke, Fabian; Znanewitz, Judith ; Vogel, Rick
2018Satisfied with red tape?Hattke, Fabian; Vogel, Rick; Znanewitz, Judith 
2016StorytellingZnanewitz, Judith ; Gilch, Kim Penelope
2018StorytellingZnanewitz, Judith ; Gilch, Kim Penelope