Browsing by Author Fantapié Altobelli, Claudia

Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2018A critical comparison of selected implicit measurement methodsZnanewitz, Judith ; Braun, Lisa; Hensel, David ; Fantapié Altobelli, Claudia ; Hattke, Fabian
2018Beiträge zum Employer BrandingZnanewitz, Judith 
2017Country-of-origin effects in industrial goods marketsReichert, Michael Justus; Fantapié Altobelli, Claudia 
2016Country-of-origin effects in industrial goods marketsReichert, Michael Justus; Fantapié Altobelli, Claudia 
Open Access2021Effects of Perceived Risk on the Acceptance of Remote Mobile Payment SystemsKhazaeinejad, Poorya 
2018Ethik als Qualitätsmerkmal in der neurowissenschaftlichen MarktfoschungFantapié Altobelli, Claudia ; Hensel, David 
2015Integration von Markenfans in die Wertschöpfung von MedienunternehmenWolter, Lisa-Charlotte; Fantapié Altobelli, Claudia 
2016Internationales Marketing-ManagementBerndt, Ralph; Fantapié Altobelli, Claudia ; Sander, Matthias
2020Internationales MarketingmanagementBerndt, Ralph; Fantapié Altobelli, Claudia ; Sander, Matthias
2017Internationalization of emerging globals towards triad marketsReichert, Michael Justus
Open Access2009Kommunikationsmaßnahmen zur Verbreitung Sozialer Netzwerke im InternetHamm, Barbara Anna; Fantapié Altobelli, Claudia 
2017MarktforschungFantapié Altobelli, Claudia 
2016"Name and Shame"Jurowskaja, Ella
2013Online brand communities - are members different people?Fantapié Altobelli, Claudia ; Meister, Sandra
2016Personalmarketing die Ideen hinter der KampagneZnanewitz, Judith ; Langhinrichs, Birthe ; Fantapié Altobelli, Claudia 
2017Understanding video engagement on global service networksWolter, Lisa-Charlotte; Chan-Olmsted, Sylvia M.; Fantapié Altobelli, Claudia 
2015Werttreiber Fanpage-EngagementWolter, Lisa-Charlotte; Fantapié Altobelli, Claudia